poniedziałek, 27 lutego 2017

Fajnie jest znaleźć przyjaciół.

#np Panic! At The Disco - Death Of A Bachelor

W czasach szkoły podstawowej i początków gimnazjum nie miałam wielu znajomych. Miałam jedną, może dwie koleżanki i jedną przyjaciółkę, która mieszkała w innej miejscowości, więc nie wychodziłam zbyt często z domu, by spędzić z kimś czas. Zmieniło się to dopiero pod koniec gimnazjum, kiedy zaczęłam coraz częściej rozmawiać z osobami, które wtedy wydawały mi się kompletnie obce i nie sądziłam, że kiedykolwiek mogłabym się z nimi dogadać. Jednak wtedy zyskałam wspaniałą grupę przyjaciół, którzy, mimo że nie mieszkają blisko mnie (na początku liceum przeprowadziłam się do większego miasta) to i tak zawsze mnie wspierają, a czas spędzony z nimi jest dla mnie wyjątkowy.







klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz